Berichtje van moon - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jansje en Simone - WaarBenJij.nu Berichtje van moon - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jansje en Simone - WaarBenJij.nu

Berichtje van moon

Door: simone

Blijf op de hoogte en volg Jansje en Simone

21 Maart 2007 | Suriname, Paramaribo

Even een berichtje van moon alleen.

Allereerste mijn lieve zus paulien, heel erg bedankt voor het opwaarderen van de foto`s!
Zoals jullie misschien al wisten kwamen mijn lieve ouders mij opzoeken in Suriname, het was heerlijk om hun weer te zien. Ik heb ze opgehaald met de bus, het duurde 1 ½, we stopten overal in de middle of nowhere en ik hoefde slecht 1,30 SRD te betalen (ongeveer 40eurocent). Toen kwam ik aan op het vliegveld, veelte vroeg om half 3 namelijk, terwijl ik mijn ouders pas zag om half 7, dus genoeg tijd om van de bakabana te genieten(-: En daarna mijn ouders gezien, echt leuk, alleen kort, omdat ze de volgende ochtend met een vliegtuigje het regenwoud ingingen. Na 5 dagen kwamen ze gelukkig terug, en heb ik daarna paar dagen met mijn ouders opgetrokken, we zijn een dagje een tour door paramaribo wezen doen, een dag Braamspunt (een strand met een vissersdorpje), een dag langs de oude suikerplantage in Commewijne, waar we ook een kaaiman gezien hebben en natuurlijk een dagje shoppen.
Het was heerlijk met mijn paps en mams, maar natuurlijk was het afscheid wat minder..

Gisteren zijn de fitnessspullen die wij hadden verzameld in Nederland aangekomen in het ziekenhuis. We waren allebei helemaal opgelucht dat ze op tijd aangekomen zijn, zodat wij ze zelf tijdens onze stage ook nog kunnen gebruiken. We waren nog wat verrast over de dingen die er in zaten, omdat we het zelf allemaal niet meer wisten. De mensen van het ziekenhuis waren echt heel enthousiast. We hebben die middag direct alles in de oefenzaal gezet. Wat een verschil er stond alleen een oude hometrainer en nu staan er opeens allemaal fitnessapparaten! Je ziet het wel op de foto`s! Wij willen iedereen heel erg bedanken die mee heeft geholpen om dit mogelijk te maken.

Dag lieve allemaal, spreek jullie snel weer,

Kus Simone

  • 21 Maart 2007 - 00:05

    Sassel:

    Heyz heyz,

    super man met die apparatuur, goed geregeld fooks :D Succes nog ff want zolang hoeven jullie niet meer he met de stage:) kussie sas

  • 21 Maart 2007 - 02:47

    St. Kimster:

    Hey,

    Dat hebben jullie goed gedaan man!! Mogen jullie wel trots op jullie zelf zijn!

    Kussie

  • 21 Maart 2007 - 08:43

    Thomas:

    he, die spullen ken ik ergens van! :)

  • 22 Maart 2007 - 01:15

    Bart:

    He meiden,

    Ziet er super uit die spullen! Ik kan me voorstellen dat ze er erg blij mee zijn. Hebben jullie toch maar mooi even voor ze geregeld. Ik begin over anderhalve week met mijn stage hier in Peru. Ben erg benieuwd wat ik aan ga treffen. Heel veel plezier nog daar en geniet er nog ff van!

    Groeten vanuit Cusco!

  • 22 Maart 2007 - 11:22

    Martini Baby:

    He chickiess!!
    Hoe gaat het daar? De dagen al weer goed doorgekomen zonder ons? Op zich wel weer lekker om thuis te zijn maar toch ook wel heel gek.. en koud!!
    mis jullie nu al...
    ej meiden spreek jullie snel!! geniet er nog heel veel van.
    liefs en dikke kus Martje

  • 26 Maart 2007 - 12:46

    Ellen:

    ej dames! super joh dat alles is aangekomen, dat wordt dus flink sporten geblazen daar:) moon je hebt dus leuk gehad met je ouders, helemaal top! nou meissies het schiet nu al op met de stage, succes nog even! dikke knuffel vanuit een zonnig Hengelo:)wel 15 graden vandaag, jaja:) kusss

  • 26 Maart 2007 - 21:59

    Jansje:

    Ik vond het erg gezellig met de ouders van simone, leuk om ze eindelijk een keer te zien! Gelukkig was het tweede restaurant beter dan de eerste :)
    Iedereen uit Nl die heeft geholpen met de spullen, super bedankt!!
    Ook mijn lieve huisgenootjes :)

    Doeii!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Jansje en Simone

Onze verhaaltjes en ervaringen vanuit Suriname!

Actief sinds 14 Dec. 2006
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 25103

Voorgaande reizen:

09 Januari 2007 - 15 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: